Monday, February 17, 2014

Salam Akhir

Assalamualaikum semua,

Saya ada pengumuman nak buat, dengar sini anak-anak (aiceceh)
Mungkin ini post terakhir saya diatas nama Agyrophobia.
Setelah berfikir, elok lah kalau saya menutup tirai untuk berhenti menulis dalam akaun blog Agyrophobia ni.

Antara sebabnya adalah :

-saya dah jarang menggunakan internet, apatah lagi membuka blog
-kesuntukan waktu bekerja yang mencemburui nukilan saya
-saya dah buka blog baru sebenarnya 2013 (tu cerita dia namanya) tapi saya simpan sebagai peribadi sahaja. Yang pandai mencari blog baru saya tu, tahniah la ya.

Kesimpulannya blog Agyrophobia ini dimulakan hanya atas dasar suka-suka dan berlarutan kepada penulisan nukilan hati yang serius. Memang banyak kenangan yang ada pada blog ini, sejak dari bangku sekolah, tapi saya anggap ini hanya sekadar satu lagi langkah untuk saya bergerak ke depan. 

Jadi kepada anda yang pernah singgah dan baca nukilan saya (tak kira yang saya kenal atau tidak), saya ingin memohon maaf sekiranya ada di antara nukilan saya yang lalu ada menyinggung perasaan mana-mana pihak baik yang tersirat atau tersurat. Diharap anda sudi memaafkan hamba Allah yang kerdil ini ya.

Saya doakan kesejahteraan dan kebahagiaan berada di samping kalian semua, insyaallah.
Semoga berjumpa lagi, 

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.